Omweg naar Rome - Reisverslagen van Jan Bloemendaal - WaarBenJij.nu Omweg naar Rome - Reisverslagen van Jan Bloemendaal - WaarBenJij.nu

Omweg naar Rome

Omweg naar Rome.

Er leiden vele wegen naar Rome.
Sommigen zeggen zelfs dat alle wegen naar Rome leiden.

A.s. zomer wil ik er twee van verkennen, de heenweg te voet en de terugweg per bus.

15 April hoop ik van start te gaan. Ik wandel dan eerst in oostelijke richting naar Berlijn. Daar sla ik rechtsaf naar Praag. Dan weer iets meer naar links om in Wenen te komen en dan draven we door naar Bratislava. Vandaar bijna rechtdoor naar Boedapest. Daar ga ik bijna haaks rechtsaf langs het Balaton naar Zagreb. Vanaf Zagreb koers ik westwaarts naar Ljubljana. Dan eerst zuidwestelijk en later zuidelijk naar Rome.
Zo tegen midden augustus hoop ik dan in Rome te zijn.

Mijn netbook gaat mee, dus ik ga weer verslag doen via "waarbenjij.nu"
Ik hoop op veel ondersteunende reacties.

Het is vaak moeilijk die reacties op "waarbenjij.nu" te beantwoorden, want bij de reactie wordt geen email-adres van de afzender meegestuurd. Ik moet dan handmatig het bijbehorenden adres opzoeken en van veel adressen kun je niet zien van wie het is, daarom: wil je een antwoord op je reactie? Reageer dan gewoon via mijn email-adres, dat ik hier wat cryptisch vermeld. Het luidt jachternaam63@gmail.com. Vul voor achternaam mijn achternaam in, alles klein geschreven.